Onsdag

God morgon!

Idag vaknade jag av mig själv kl 7! Låg vaken en stund och gosade med älsk så han vakna också :) Så gick vi upp å nu sitter vi här vid varsin dator, samtidigt som äggen kokar på spisen och Izabella sover fortfarande...
Jag brukar aldrig vakna av mig själv annars. När jag ska upp nånstans så tar jag mig knappt ur sängen på morgonen men nu när jag är ledig vaknar jag tidigt varje dag!
Det är bra det att jag förbereder mig på att det kommer en liten bebis, för då kanske man måste upp tidigt på morgonen. När Izabella va liten så sov hon alltid länge, så jag har aldrig behövt gå upp sådär tidigt som vissa andra. En del går ju upp kl 5 med sina barn!
Men jag har haft tur =)



Igår cyklade Izabella till ica, och jag & Johan gick med.
Izabella köpte en stor låda med isglass (som mamma älskar) och några pez.
Godis på en tisdag.... jaja.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0