Kvällsro

Nu är kvälllen här och då känner jag mig lite lugnare. Bra dag på jobbet. Fått löneförhöjning med 7 kr och allt har flytit på bra ikväll.

Fixat så jag börjar kl 16 imorn istället för kl 12.30 så då hinner vi göra mer saker imorgon i lägenheten!
Känns bra. Kanske vi hinner iaf! Haha... men ibland känns det omöjligt. Men på tisdag ska vi lämna bort nycklarna så då ska det va klart... Har ju måndagen med på oss...

Nog om det! Bryr mig inte.

Hästarna mina får snällt vänta med träningen tills all flyttning är över. Men det gör dom nog med glädje.
Sen tar vi tag i träningen igen!
Och på tisdag anmäler jag kallbloden till istrav och om inte en viss häst går på transporten då... Då blir det snart en viss häst som får lämna värmland för gott!
Haha...

Neeeeej nu ska jag snart gå hem och färga håret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0