Helgen

Helgen tillbringade vi i Lennartsfors. Izabella var hos sin pappa (farmor egentligen) i helgen.

På fredagen tog jag och mamma en ridtur med Ritz och Blackie. I skogen. Jag red Ritz =)

Lördagen var ju istrav och travfest senare på kvällen.

Och på söndagen gjorde vi ingenting! Tog ut hästar, mockade, åt våfflor sen åkte vi hem och sov nån timme innan vi hämtade Izabella och åkte till min pappa en sväng och kollade på trav och åt pizza =)


Bilder från ridturen i skogen:










Travfesten:

Såhär såg jag ut :)


Maten bestod av kassler, potatissallad, bröd & sallad =)
Och dryck av olika slag till maten.




Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Mysigt! Folkets hus i Blomskog va?!



2011-02-21 @ 20:00:40
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0