Frilla



Nöjd med Frillas rad sen hon kom till mig =) Hon skärpte till sig bra!
Det inom den rosa rutan är starterna hon gjort här hos mig.
Startat 7 gånger och fått pengar 6 gånger! En seger, två andraplatser, två fjärde och en femte! Tredjeplatsen som fattas nu då :) Nollan fick hon ju när hon hade halsinfektion. Som ni ser så var hon borta rätt länge efter den... Ett halvår. Men nu verkar hon snart vara på gång igen.
Måste få henne lite snabbare innan nästa start, för då ryker ettan hon har, och 400 poäng. Då har hon bara 278 poäng kvar sen...

Älskar min Frilla såå mycket.Hoppas hon håller sig frisk och pigg så hon kan fortsätta vara duktig!


Kommentarer
Postat av: Johan

Har du ingen tredje =) Det har jag =)



Duktig kämpar häst det där =)

2011-02-14 @ 14:53:57
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0