Delad tur....

Jobbar delad tur idag och imorgon... Jobbigt värre... Är skit trött efter dagen igår.

Idag på min "rast" så åkte vi till hästarna. Mockade alla 5 boxar, gav dom lunch, drack kaffe, träffa Tony & Carro... Sen tog jag med klippmaskinen och massageapparaten till mina hästar och skulle använda dessa på Frilla. Men hon va på bushumör idag så jag och Johan gick runt i hagen och lekte med hästarna som sprang runt oss i full fart! Frilla ser detta som en lek och tycker det är roligt. Öronen fram och tittar på oss hela tiden. Den andra såg mest besvärad ut över att inte få vara ifred.
Tillslut hade Frilla lekt klart så då tog jag in henne och rakade fram frysnumret och sen fick hon en snabbis med helkroppsmassage! Var nog uppskattat.
Imorgon ska Ritz & Ricka få massage.

Bilder kommer ikväll tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0