Orkar inte

Orkar inte lägga in bilder i datorn från igår och blogg's app krånglar när jag ska publicera...

Och så har jag haft fullt upp hela dagen! Klippt Frilla, mockat 4 boxar, varit på affären, slagit in alla Izabellas julklappar (så hon inte ser), badat Sebastian, lekt med honom, tagit in hästar, lagat middag....

Och nu har jag världens ångest för att jag inte orkar diska eller dammsuga.. Klockan halv elva på kvällen. och inte får man hjälp heller.

Är så smutsigt på golvena. Massa hö och skit som dras med in... och Sebastian kryper runt... Så jag måste hålla det rent.... Får fan dammsuga varannan dag.

Usch... Ortoligt trött också, ögonen åker igen...

Kan skriva lite vad jag köpte på Ullared. Orkar ju inte lägga in bilderna än. Ska faktiskt försöka hoppa i säng snart och ta det lugnt för en gångs skull.
Här är några av sakerna i hästväg jag köpte:

* 2 st back on track täcken, ett i fleece och ett stalltäcke.
* Klippmaskin
* Gult reflextäcke
* 2 täckeshängare
* 2 tränshängare
* Hyaluron (tuppkam)
* Glansschampo
* Antibit
* Reflexgrimmor
* Vantar
* Paddar (bandage)

Lite annat:

* Jacka
* Underkläder
* Kläder till barnen
* Leksaker till barnen
* Julklappar till kina bröder
* Julklappar till Johan
* Mysig morgonrock till mig
* Nattlinne till mig
* Mascara


Köpte med detta till mamma som hon ska betala:

* Regntäcke
* Fleecetäcke
* Glucosamin
* Reflexgrimma

Johan köpte lite av varje, bl.a:
* Paddar * Boots * Gult reflextäcke * Fleecetäcke * Julklappar * Grimskaft



Svårt att komma ihåg allt... Men bilder kommer :)


Nu blir det på med nattlinne och morgonrock och slappa lite innan sängen...

Kommentarer
Postat av: Marika

Oj vad du hittade mycket=) Vad tyckte du om hästavdelningen?

Stackare, tyvärr är det oftast vi kvinnor som "ser" och intresserar oss för att städa. Alex städar efter MYCKET tjat och en skvätt gråt =D Fast han brukar iof dammsuga när han emellanåt.

Visst vill man inte behöva be om hjälp? Man vill ju att dem ska vara självgående.



ta det lite lugnt kvinna =)

2011-12-15 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0