Onsdag

Var är min barnvakt jag beställt?? Eller hästtränare?
Hatar när Johan jobbar....


Nu sitter jag och slappnar av med en kopp kaffe. Morgonarbetet är klart. Alla hästar ute och har fått mat, barnen har ätit frukost! Johan är på jobb...

Nu ska jag snart ta med mig barnen ut och mocka samtliga boxar, köra in lite hö, tömma o rengöra badkaret i en av hagarna och fylla det sen...
Hmm de va nåt mer... Minns ej...

Nöjd över frilla igår och mig själv faktiskt. Nyttigt att rida, hoppas formen kommer tillbaka snart! Men jag måste ju erkänna att ja inte gjort värst mycket för att försöka...
Får se om jag kan kvala henne själv eller om nån annan får göra de. Ett snabbjobb till sen bestämmer jag mig. Går hon bra då med så blir det montékval!! Borde kunna gå 35-36 tid. Hon har ju iaf aldrig gått över 40 i monté. Och kvaltiden är 45. Igår gick hon ju 28 tempo bitvis flera gånger... Även snabbare enligt min gps men ja vet inte om ja tror på den tiden... Är ju otroligt isf.

Kom även på att detta är första snabbjobbet på en månad. Och tränat speciellt mycket har ja inte gjort men jag har börjat med lite nya saker... Kanske dom fått fart på benen på henne. Hon va otrolig igår alltså. Trodde ja red ett varmblod på upploppet!!!
Undrar hur hon går i sulky...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0