Nya sadeln

Här är den nya sadeln jag har köpt. En montésadel som ni ser :)
Har även lagt undan ett par stigläder i syntet som jag ska hämta på shopen när jag kommer till Årjäng.

Sadeln är från tradera, 1125 fick jag den för. Stiglädren kostar 95 kr.
Sen får vi se om jag hittar några mer delar. Har ju allting jag behöver men det är bra att ha sadlarna iordning tycker jag så man slipper "låna" typ sadelgjord eller stigbyglar från den ena sadeln. Sen kanske man behöver använda båda samtidigt nån gång...




Kommentarer
Postat av: Marika

Skit snygg och bra pris =)

2011-12-20 @ 14:40:44
Postat av: Therese Boström

Vad väger den? :)

2011-12-22 @ 21:08:17
Postat av: ♥ Jenny ♥

3,5 kilo =)

2011-12-23 @ 10:20:15
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0