mycket

hej hej som vanligt är det fullt ös här för oss! Gick ut till stall 1 kl 7 prick, fodrade och sen drog jag till stall 2, fodrade och släppte ut i hagen, gjorde betfor. Hem och tog ut Serena och Engsättra, Johan hjälpte mig... In med ungarna i bilen och åkte till Årjäng. Lämna Bella på dagis, Johan åkte på jobb. Tog en dusch i lägenheten sen ner på bvc på julavslutning. Sen till jobbet, fick några dagar till i december... Handlade lite, sen gick jag till dagis och hämtade Bella. Resten av dagen spenderades hos pappa. Hade ingen skjuts hem. Johan slutade 19 och hämtade oss då. När vi kom hem va hovslagaren här. Jag & Johan hämtade in Serena och Eng och sen gick jag in och la sebastian, bella satte jag framför en film. Precis när jag va klar så va lasse klar med skobytet. Då blev det upp till Frilla och fick bytt till vinterskor på henne också. Mockade och gjorde klart, sen hem och mockade och så i stall 1.. Sen kunde vi gå in, då var kl 22. Min mamma hade lagt Izabella så hon va färdig redan--- Johan va hungrig så jag fick ställa mig och steka ägg och bacon... Nu har 2 av 5 hästar vinterskor! God natt!

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja du spenderade att dagen hos pappa du, inget foder hämtat eller någonting som vi kom överens om utan jag ska fixa det med.



Föressten Bella var inte alls färdig för hon vart färdig när jag kom in och det var ca 30 sek innan du kom så..

2011-12-08 @ 15:21:10
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0