Måndag

Skulle byta till vinerskor på Engsättra men det hade hon bestämt sig för att jag INTE skulle göra.
Så efter mycket bråk så fick jag dra av 3 av skorna och inga nya skor på.
Försökte bremsa henne men då sparka hon mig med frambenet!
Framskorna gick lätt att få av men när jag skulle sätta dit vinterskorna så la hon sig ner hela tiden.
Så nu får hon gå runt och halka om hon nu tycker det är så roligt.
Får ringa hit nån som kan sko henne.

Skulle verkligen behöva komma ut med Serena och Frilla idag. Men har ingen barnvakt. Så jag funderar på att gå ut ikväll när Sebastian somnat. Kanske mamma kan passa honom då istället när han bara sover.

Skulle lätt kunna betala nån för att komma hit och sitta barnvakt. Eller träna nån häst! Men jag betalar inte mer än en hundring :)


Kommentarer
Postat av: Dedde

Synd att de är så lågt att åka annars hade jag gärna hjälp er, älskar barn och hästar ;)

2011-12-12 @ 18:24:09
URL: http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0