MÅNDAG

Hjsan.

Har jobbat idag! Med Sandra... =)

Jag och Johan har fått några gnälliga kommentarer på våra bloggar. Anonymt såklart, en fegis alltså som inte vågar stå för vad hon säger. För jag antar att det är en hon. Tror tillochmed jag vet vem det är. För kommentaren handlar aldrig om hästar, som alla andra brukar kommentera om. Utan det är gnäll på oss och ang. barn.
Kommentera gärna igen.

Sånt där stör mig verkligen när folk sitter och gnäller och tror att dom vet saker. Och att dom är anonyma!!! Så jääävla fegt så det är faan inte sant.

Tex så skrevs det att jag och johan jämt bråkar, och hur vi orkar?????

Tycker inte alls vi bråkar. Så det vetta fan vart personen fått ifrån.

Nog om detta...


Idag har jag schamponerat Engsättras svans för den är grisig alltså! Hon brukar trycka upp röven mot väggen när hon skiter, så hennes svans är full i skit. usch. Så jag försökte få den ren idag men det är lite kvar...
Hon va snäll undertiden iaf och rörde sig inte mycket.

Johan har tränat Serena och Donnie. Sen har jag jobbat...

Izabella var med mormor och handlade julklappar i Töcksfors. Det är så kul för hon berättar alltid va hon köpt även fast hon inte får =)

Ska lägga in bilder från telefon nu...


Kommentarer
Postat av: Marika

Äsch vad tråkigt! Men en del vill ju lägga sig i och skapa ilska/irritation. Ni verkar vara en jätte fin familj=)

Haha vad rolig hon är Isabella =D

Kram

2011-12-20 @ 11:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0