JUL!

Nu ska jag sammanfatta julen lite. Jag kommer ljuga om jag skriver att jag är nöjd... men det är bäst att inte gå in på detta här...
Barnen verkade ha det bra iaf och fick fina julklappar...

Vi var hemma först. Det var jag, Johan, barnen, pappa, micke, tony och mamma.

åt mat sen öppna vi julklappar.



Lite av Sebastians julklappar:


Dom här kläderna på bilderna köpte jag i Ullared... Förutom den lilarutiga pyjamasen som grannen gav honom...



Han fick även en babypulka, pengar, leksaker....





Några av Izabellas julklappar:



Sen fick hon massa hos sin farmor också men dom har jag inte kort på.


Senare på eftermiddan/kvällen så drog Izabella till sin farmor m. familj och jag, Johan och Sebastian drog hem till Johans pappa och hans Ewa.

Fick julklappar =) När vi kom dit var alla Johans syskon där. Men dom åkte hem och vi sov över där!
Åkte hem sen kl 07 på morgonen, vi hade ju hästarna hemma som ville ut =)
När vi kom hem var vi aströtta, så jag tror vi somnade vid 11.30

Johan åkte till Gunnarskog till sin mormor vid 13.. Han tog Sebastian med sig. Dom firade jul där på juldagen. Så jag var ensam hemma. Mådde dåligt och låg i sängen till 15...
Sen ut å provade sadeln på Frilla...

Hade inte min vanliga montébrösta i stallet så fick ta denna gamla läderbröstan som inte satt så bra...




Så då vet ni vad jag gjorde under julafton och juldagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0