Äntligen ser jag ett slut på dagen

Oj oj va ja längtar efter kvällen.

Står just nu vid spisen. Kom på att jag inte ätit än! Bella sitter vid bordet och väntar. Nyduschad. Snart kommer nog Johan hem...

Idag har de varit fullt upp. Hade barnvakt två timmar så då körde jag 1 mil med Serena. Körde oss fast på hal is med snö under hovarna. Där stod vi och kunde inte ta ett steg... Men klok häst som lyssna på mig och höll sig lugn så tog vi oss därifrån.
Sen hem och hämta ut sebastian och mocka stall 1, hämta in engsättra. Barnvagnen i ena handen och hästen i andra.
Upp och mocka stall 2, sen kom hovslagaren och skodde donnie. Ner till stall 2 för att sko engis.
Pust. In och la sebastian.
Så nu är det lite rörigt. Alla är inne utom frilla som ja inte hann ta in mellan skoingarna... Inte helt färdigt i stall två heller...

Men jag skickar upp johan dit nu så får jag fixa klart maten och få ungen i säng och sen dammsuga och duscha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0