Veckan som gått

Måndag:
Jag jobbade 16-21... Och Johan jobbade till 15 så vi sågs inte så mycket....
Sebastian fick sin nya babysitter.




Tisdag:
Var och lekte med ungarnas morfar. Izabella fick en ny film av honom som vi såg på när vi kom hem. Ungarna somnade :)
När Johan slutat så åkte till Lennartsfors. Kom dit på kvällen så det blev inte mycket gjort.



Onsdag:
Red Linde Ricka. Blev galoppintervaller i en backe. Jag lyckades även få upp Carro på hästryggen. Bilder kommer. Izabella var hos våra norska grannar och vänner hela dagen nästan. Tror hon va där från kl 11-17. Hon har badat och åkt båt...



Torsdag:
Hämtade hem hästarna till mamma. Drog ut dom i vattnet.



Fredag:
Om inte ja minns fel så var det inte så fint väder, så vi slappade inne, jag och ungarna. Såg på film och sov typ. Senare så åkte mamma iväg för att jobba, natt, så hon tog med Bella in till farmor. Bara jag och Sebastian kvar. Men vi fick snart sällskap av Johan.



Lördag:
Johan tog med sig Sebastian till Årjäng. Jag slängde på Frilla en sadel och red ut i vattnet för att se hur långt hon vågade gå. Kan ju säga att min sadel nu hänger på tork. provade även med Ricka men den fegisen stegrade sig och vägrade gå ut där det blev lite djupare. Så jag red ett träningspass istället. Blev några intervaller i trav, sen några galoppintervaller i backen. Och lite jogging sen så hon fick lugna ner sig lite.
Sen när mamma vaknat så tog jag ut Frilla igen. På med ett träns och så hoppa ja upp och red ut i vattnet och simmade... Min fina häst var sååå duktig på att simma och hon verkade älska det. Hon tvekade inte en enda gång utan hon gick ut i det djupa vattnet och simmade utan problem med mig hängandes i manen.


Lördag kväll tillbringades i Arvika med Johan, Linda, Elin och Annika som körde. Va väl sådär...
Saknade Sebastian hela tiden som sov hos Carro.



Söndag:
Nu är Sebastian hemma och jag är nöjd. Nu är det bara Bella som ska komma hem. Men hon får stanna hos farmor lite till. Vi ska till pappa och äta kl 16 så jag tänkta hämta henne då. Än är jag lite trött efter gårdagen...

Kommentarer
Postat av: marika

Härliga bilder när ni badar =)

Har ni varmt i vattnet?

På en bild på Sebbe ser man verkligen vem som är far till honom! Den när Isabella har honom i knäet, guud vad lik Johan =)

kram

2011-08-08 @ 12:19:14
Postat av: Anonym

Härliga bilder när ni badar =)

Har ni varmt i vattnet?

På en bild på Sebbe ser man verkligen vem som är far till honom! Den när Isabella har honom i knäet, guud vad lik Johan =)

kram

2011-08-08 @ 12:19:31
Postat av: jenny

hej.. ja det va ganska varmt.. men ja va rätt frusen efter nån timme efter badet med hästen :) va nog för jag hade en blöt t-shirt på mig!



ja dom säger att sebastian är lik sin far :) det är bra det så inte johan undrar... hahah...

2011-08-08 @ 14:51:58
Postat av: marika

Oj då förstår jag om du var lite frusen!



Haha ja verkligen ;) Så de inte blir som i yrrol =D

Vi satt ngr vänner i fredags och snackade och då hade den enas bror skämtat med sin tjej på BB när ungen kom ut att den var svart haha, ganska rå!



Jag har ju försökt kolla på min sköthäst vad hon har för nummer, men jag måste se fel^^



Hittar henne på ATG men där stämmer inte ägaren :S

2011-08-09 @ 08:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0