Lugnt och skönt

Izabella lugnade allt ner sig till slut :) Men gud vad hon håller igång alltså, man blir helt slut! Men imorn är det dags för dagis igen, så jag och Sebastian kan vila upp oss tills hon kommer hem igen :)

Va ut en sväng till L-fors. Frilla var ju nästan inge halt idag! Jag sprang med henne lite och hon var inte mycket halt i travet. Men jag litar inte på nånting längre. Hon luras väl som vanligt. Till helgen är hon väl dyng halt igen.
Fixade omläggning på henne och myste lite och matade henne med morötter. Sen var vi hos dom andra dårhästarna och tog in dom och sen bar vi in resten av höt som vi hämtat hem.

Sen packade vi in två trötta ungar i bilen och åkte hem och slängde dom i säng!



Nu blir det kinamat och mys med min pojkvän. Är bara några timmar på kvällen vi har tid för varann... Annars är det bara barnen som gäller.

Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Sv: haha visst är den bra :-)

2011-08-25 @ 21:39:42
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: Elaine

Sånt är familjelivet,,finns inte mkt över för annat än barn o hemmet..Lär så vara i många år framåt och d är bara å njuta av d så länge dom behöver er....

2011-08-26 @ 00:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0