God morgon!


Godmorgon skriver jag såhär vid 12 tiden :)

Jag gick upp vid 10 efter att jag blivit väckt av Izabellas farmor som ringde. Sebastian sov vidare till kl 11! Izabella kom hem ca 20 minuter tidigare.

Så nu leker barnen och jag har fixat tvättstugan och lite annat hushållsarbete, haha.
Sebastian ligger i sitt babygym och sprattlar och håller på för glatta livet. Izabella sitter breve, nästan på honom. Brukar va så när hon varit borta en stund, då ska hon va mitt i alltihopa sen.

Idag ska vi inte göra så mycket. Jag ska upp i Årjäng sen och fixa lite saker. Åker med Johan upp när han kommer på lunchen.

Synd att vi inte har gångavstånd till någon strand eller nånting här. Hade varit kul att kunna gå och bada eller nånting.
Men imorn ska jag till mamma och då ska jag försöka tvinga ner min häst i vattnet :) Men det blir väl ingen simning där, men eftersom hon är hovöm så kanske hon kunde simma istället :) Haha men vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Angelica klockar

Haha då måste du nästan lägga upp dom så man får se eländet!!!! :-D haha aa det var näst intill omöjligt att få hejd på han!:-S

2011-08-01 @ 18:23:27
URL: http://angelicaklockar.blogg.se/
Postat av: Johan

Såg ut som du hade att dra i Angelica :D

2011-08-01 @ 20:56:04
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0