Tidsinställt inlägg....

Detta är ett tidsinställt inlägg...

Idag åker jag till mamma. Ska vara där idag och sova över tills imorgon, sen åker jag hem igen.
Tycker det är tråkigt att sitta i en lägenhet i Årjäng.
Vill till mina hästar lite och pyssla med dom och slappna av ute i solen. Alltid annars när vi är hos hästarna så är det bråttom hem för antingen ska vi hämta Bella på dagis eller så är det nån annan som stressar mig...

Så det ska bli skönt nu med två hela dagar, bara jag och hästarna!

Ska försöka hinna med lite träning av Ricka. Frilla vilar fortfarande.
Smörja någon mer sele och sadel... Försöka få bort den sista vinterpälsen, kanske sko om Ricka...
Får se vad jag orkar och hinner... Ska iallafall bara vara där och göra det jag känner för...

Men om vi har tur så hinner jag aldrig åka dit, utan det blir en tur till Karlstad istället om bebisen vill titta ut... Men det vill den väl inte än... =)


Mys ska vi ha! Jag och hästarna :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Skönt med lite miljöombyte! Hehe, men jag förstår om du hellre hade åkt till karlstad! men, men hur som helst är det NÄRA nu!!!

2011-04-24 @ 09:59:52
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: Johan

Konstigt då att du satt på telen o tjata 24/7 om hur du sakna mig o sånnt om det skulle bli så skönt att komma härifrån :)

2011-04-25 @ 17:04:30
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0