Söndag 24/4

I söndags va jag ju hos mamma och grejade med hästar och sånt hela dagen!
Helt underbart var det att få vara där ensam och kunna pyssla utan stress...
Fick en hel del gjort... Började med mockning av stallen, sen tvättade jag min sulky, skruvade upp en grej med krokar på i mitt stall och så hängde jag huvudlagen där.. Lite snyggare än att bara ha dom på nån spik som jag hade innan... Städade även undan alla vintertäcken och ridtäcken som jag inte kommer använda nu... Och lite annan utrustning som jag aldrig använder. Ordning och reda! Hann även med en biltvätt, och träning av Linde Ricka... Tömde transporten på hö gjorde vi också...
Sen gjorde vi en hemlagad pizza som vi åt!

Natten va inte lika kul. Sov inte alls bra. Vaknade kl 03 och va vaken i säkert 1 ½ timme... Jobbigt...
Blev ganska glad när morgonen äntligen kom...


Blackie..


Tidy


Frilla


Frilla


Linde Ricka


Krokarna som jag hängde huvudlag på...


Selar...


Linde Ricka


Linde Ricka


Härligt väder har vi haft hela helgen iallafall!
Soligt och varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0