Onsdag morgon

Idag är det onsdag.
Då har vi tvätt tid... Usch måste försöka få tag i en egen billig tvättmaskin. Hatar allmänna tvättstugor. I vår förra lägenhet hade vi iaf egen tvättsuga inne i lägenheten...

Sen är det provlopp ikväll också. Izabella var ju ganska sur i söndags för att hennes pappa lovade henne att ta med henne på travet, men han gjorde aldrig det, så jag funderar på om vi ska åka upp dit ikväll med henne och titta.

Sen vill jag passa på att tala om att jag inte får igång min mobil idag, så vill ni mig nåt får ni ringa till Johans mobil.

Kommentarer
Postat av: Johan

Och svarar inte jag så kan ni sluta ringa för då vill vi inte prata med er =) Enkelt ;)

2011-04-13 @ 10:23:46
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0