Onsdag 27/4

1 dag kvar...



Pratade med Bella imorse, hon är hos sin mormor. Dom va på väg till mina hästar, så hon skulle pussa Linde Ricka. Hon tycker om den hästen, och hästen tycker om henne!
Jag saknar Izabella! Nu har hon varit borta flera dagar, hos farmor & farfar, sen hos Carro & Jonathan och nu är hon hos sin mormor... Men hon ville inte komma hem igår när jag pratade med henne!
Men jag och Johan ska åka ut dit om några timmar. Så då får jag träffa henne.
Vi ska ju in på provlopp med Ricka sen...

Vi tänkte att bebisen skulle passa på att komma ut nu då när Bella va borta så många dagar, men den har inte kommit än. Så den kommer väl nu när Izabella kommer hem, så man måste lämna bort henne direkt!

Imorgon är det den 28 april. Beräknad födsel. Sen går vi på övertid, som är tråkigt och drygt!!! Har varit med om det förut...

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0