Irriterad

Min mobil har börjat strejka helt nu.... Vissa knappar som bara funkar ibland. Nu funkar dom inte alls och så har jag stängt av telefon och nu när jag ska sätta på den och har tryckt pinkoden så kan jag inte trycka på ok knappen så jag kommer in.... Jävla dretmobil.

Får försöka införskaffa en ny snart tror jag....

Så om ni skickar sms till mig och jag inte svarar så är det för att jag inte kommer in och kan läsa dom, men har jag tur och kan öppna sms:et så kan jag inte skriva och skicka iväg svar istället...

Usch hatar mobiler. Va ska man med dom till egentligen.

Nåt positivt som hänt idag är iaf att Frillas ben nu är så gott som normalt. Så nu ska det inte vara nån fara att varken träna eller tävla längre.... Så nu kommer hon snart ut på banan igen hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar restaurangbranschen! :) hoppas allt är bra med er :)

2011-04-06 @ 01:13:38
URL: http://minustecken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0