Godmorgon

Idag är det dags för trav i Årjäng. Ska bara dit och kolla med min älskling.

Igår kväll va vi hos pappa poch hälsade på lite och så var jag hos Izabella och pratade lite. Bella är hos sin pappa (farmor) i helgen så jag gick inom där en sväng och hälsade på när jag va på väg till min pappa...
Fick även presenter av Izabella (eller hennes farmor).
En äggkokare, och lite smink. En mascara och ögonskuggor med massa olika skimrande färger, i en sån där fin ask som jag älskar. Tack tack =)




Nej nu är Johan också vaken så det börjar väl bli dags för frukost. Har inget bröd hemma ju, så vi får klara oss på ägg, yoghurt och vattenmelon =)


Gårdagens frukost:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0