God Morgon

Ingen bebis än!
Börjar bli riktigt tråkigt att vänta nu!


Sov till nio idag. Härligt. Sen fick jag mina nya linser på posten idag. Bra!
Izabella sov hos Carro inatt! Så det blev en snabbvisit hemma för henne igår! Men idag kommer hon hem hoppas jag.

Nu ska vi snart ut och göra lite ärenden... Måste köpa en Hippo Basic... Och så ska Johan på banken...

Ja dessa jävla räkningar har jag betalat nu också. Hade jag inte haft hästar eller bil eller transporten, då hade jag nog varit rik!
Så många tusen varje månad som läggs på hästar... Men det är det värt!
En del säger att det är sååå dyrt att ha barn, men jag måste nog säga att jag har haft barn nu i 3 år och jag tycker faktiskt det är dyrare med hästar!
"Tänk när Izabella vill ha en mobiltelefon, va dyrt det kommer bli"
Ja det kanske det blir. Lika dyrt som ett varsitt nytt vintertäcke till Frilla & Ricka kanske.
En ny säng till Izabella, lika dyrt som ett lass spån. Bara att sängen inte tar slut efter några månader.
Izabella måste till doktorn - Gratis.
Frillas senaste veterinärräkning - 1750kr!

Jaja skit samma =)

Älskar mina ungar (kan man säga så nu?) och mina hästar så jag lägger gärna pengarna på dom!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha rolig jämförelse... Och tur är det väl att man inte behöver köpa ny säng till dem stup i kvarten ;-) !

2011-04-26 @ 19:41:28
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0