Fredag 29/4

Ännu en dag har gått, och Sebastian är underbar!
Så liten och go. Gnäller när man lägger ner honom. Sällskapssjuk! Men har ingenting emot att sitta och hålla honom hela tiden heller...
Vi ska snart gå och lägga oss nu allihop. Vi ska ju vara i Karlstad imorgon kl 8. Sebastian ska ta prover och sånt.

Jag mår bra iallafall och är pigg. Inte speciellt ont, men är lite tröttare idag än igår.
 Vi va ute på kvällspromenad till ica igår och mötte Linda. Hon blev lite förvånad att hon kvällen före sett mig på provloppen med bebisen i magen och kvällen efter går jag på ica med barnvagn =)
Men ibland händer saker så fort så man knappt hinner reagera.
Många som undrar varför vi åkte hem så tidigt. Men allting gick ju fort, han var ju född kl 9 på morgonen och sen mådde vi så bra allihopa så det va bara tråkigt tyckte vi att vara på sjukhuset.

Sebastian va snäll inatt iallafall. Han sov i vår säng och vaknade 2-3 gånger och fick bröstet, och så bytte vi blöja en gång. Sen sov vi till 7.30.

Nu ligger han här bredvid mig i soffan under en filt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0