Bloggar

Det tråkigaste som finns är bloggar som bara uppdateras typ 1-2 gånger i månaden. Det är inte roligt att följa en sån blogg ens.
När jag läser en blogg så vill jag helst ha uppdatering varje dag annars är det liksom ingen vits att följa en blogg.

Min bror tex är dålig på att uppdatera sin blogg, men när det väl görs brukar det vara intressanta inlägg med fina bilder. Men han är dålig på att uppdatera =)

Sen finns det vissa bloggar som bara uppdaterar med text och man ser nästan aldrig en bild. Jättetråkigt.

Årjängstravet har några bloggar på sin hemsida, men dom är inte roliga att följa för dom uppdateras nästan aldrig heller.

Då tycker inte jag det är någon idé att ha en blogg ens.

Bloggar ska uppdateras ofta, helst dagligen, med många bilder!
Annars blir det bara tråkigt! =)

Kommentarer
Postat av: Johan

Sant det där =) Dom kan lika gärne stänge ner sina bloggar så dom blir borta =)

2011-04-12 @ 19:37:11
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0