Åmål med Frilla 15/4



Idag va vi ju i Åmål med Frilla... Vet inte vad man ska skriva riktigt...

Hon hade iallafall en toppenkusk! Han lyssnade och var intresserad och väldigt duktig & trevlig! Fick även lite tips nu efter loppet...
Värmningen va ganska bra. Han körde 34 i 500m och han sa att finner hon rytmen så finns det fart...

Jag och Johan sprang i inskrivningen 4 gånger innan vi bestämt balansen, så till slut fick jag ta böter för att tiden gick ut =) Haha...

Blev barfota runt om vilket jag tror passade henne ganska bra.
Men tyvärr blev det galopp idag, samma ställe bägge gångerna. I en sväng såklart.
Men nu vet vi vad vi ska göra med henne, och vi kommer närmare felet! Känns gött!
Hon blev iaf inte diskad, men hon blev första utan pengar...
Tiden blev 36,2g. Synd att hon galoppera bort massa sekunder och pengar idag.
Första gången låg hon väl 2:a eller 3:a när hon hoppa och andra gången låg hon 7:a, så båda gångerna var hon ju med på pengaplats.



Jaja, är ganska nöjd ändå. Formen och farten finns, nu måste vi bara få bort galopperna i svängarna, och vi tror vi vet hur vi ska göra.... Spännande framöver här nu!




Efter loppet blev vi bjudna på god buffé av Margareta! Tack så mycket =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla henne hos kiropraktor?

2011-04-15 @ 22:42:38
Postat av: ♥ Jenny ♥

svar till anonym: redan gjort. både det och veterinär, inte alls länge sen.

2011-04-15 @ 23:08:49
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: angelica klockar

var det du som skrev till mig "sv: redan gjort..."?

för det var inte jag som skrev

" kolla henne hos kiropraktor" :P



2011-04-16 @ 15:38:24
URL: http://angelicaklockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0