16/4

Inatt har jag haft ont av foglossningen (tror jag) så jag har knappt kunnat sova...
Så fort jag rör mig gör det ont... Så igår kväll när vi la oss fick Johan hjälpa mig att vända mig i sängen =)
Usch det gör så ont när jag ska försöka vända mig eller ta mig ur sängen eller nånting... Och när jag har suttit länge och ställer mig upp och ska gå... Blä...
Längtar tills allt detta är över och bebisen är ute och jag blir normal igen.

Ska bli så skönt att ha mina vanliga kläder, kunna ha jeans, förlovningsringen (som nu hänger runt halsen), andra skor... Ridbyxor!
Va roligt det ska bli att kunna rida riktigt igen, trava fort och inte behöva oroa mig.
Gött att kunna sova på mage!

Nu ska jag inte klaga så mycket då för jag är inte speciellt stor, men magen ligger efter kurvan ändå.
Men jag har hållt mig ganska liten och kunnat röra mig ganska fritt ändå. Jag har ju tränat häst ända in i det sista. Igår skodde jag häst. Det var inte länge sen jag red...
Så om man tänker efter så kunde det varit värre om jag blivit ännu fetare!
Men 14 kilo har jag gått upp iallafall...

När jag blir smal igen ska jag använda dessa:

Mina snygga skor, trosor och armband =)
Armbandet kan jag ha nu men dom andra är lite trånga =(

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Sista veckorna är verkligenm INTE roliga.... Men snart i "MÅL" nu!

2011-04-16 @ 18:57:17
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0