Läggdags snart

Har suttit här lite och grejat med min blogg. T.ex lagt in en signatur i slutet av varje inlägg, men den åker säkert snart bort för jag är osäker på om jag vill ha den.

Har lagt in en liten ruta med rullande text i som jag tänkte skriva hästarnas kommande starter och så. Det blev väl bra?

Det är väl det jag har gjort. Hjälpt Johan lite också med statistikräknare och lite text å sånt :)

Men nu börjar vi bli trötta på datorerna här så vi ska krypa ner i en renbäddad säng och sova!

Imorgon ska jag och Izabella ut till mina hästar så dom ska få sej ett träningspass.

Sen ska vi se om vi kan ordna nånting med Johans häst kanske.... Får se va som händer :)


God natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0