Jobb jobb

Idag har ja jobbat två korta turer. Först 9-12 sen 13-16. Va vikarie för dom som va på utbildning... Kändes som ja gick te jobbet å gick hem, sen gick dit igen å gick hem.

Sen efter jobbet laga ja mat och izabella dukade bordet, sen åt vi.
Sen kom Izabellas morfar på besök så vi satt på hennes rum och hon visa massa leksaker..... Trevligt med lite besök i vardagen, istället för samma gamla tråkiga gnäll varje kväll å ingen vet va man ska hitta på...

Idag hitta ja ett par jeans jag kan ha :) Så nu tror ja alla jeans utom 1-2 st är för små... :D

Nu ska jag spela lite sims 2.... imorn blir det sims 3...


saknar  mina hästar!!! men hoppas det blir ändring på allting snart så vi kan vara tillsammans igen <3


Älskar iaf min dotter Izabella, min sambo Johan och sist men absolut inte minst mina hästar Kinesen & Frillisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0