Sista dagen i skolan

Idag var jag i skolan för sista gången hoppas jag. Vi gjorde ingenting typ. Såg på Bröderna Karlsson som jag sett förut.

Sen hämtade älskling mig då åkte vi till ica och skulle köpa lunch. Blev färdigrätter. Sen när vi kom hem så kom vi på att vi inte har någon micro längre!! Så nu står dom där jävla färdigrätterna i ugnen i 40-45 minuter!
Jag önskar mig en micro i julklapp. Och en ny dvd.

Idag ska jag jobba 16-21. Orkar inte... hoppas inte jag får ont i ryggen idag...

Nu ska jag äta min mat... som snart är klar hoppas  jag.
Ska försöka få tag i Bellas pappa också så han kan ha henne sen när jag jobbar å Johan är på skolan....





Kommentarer
Postat av: Johan

Snygg du är älsklingen min =) Dom ångrade sig för att dom tyckte det var lite väl dyrt med 74 mille =) Den vart väl kallad skryt gran =)

2010-12-20 @ 16:15:36
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0