jobbat idag!

Idag har jag jobbat 7-16.
Har fått så himla ont i ryggen idag! Märks att ja inte jobbat på 1,5 vecka. Men brukar ju aldrig få ont i ryggen när ja jobbar men nu beror det väl på graviditeten. Men sist gång när jag väntade Izabella så kom ryggvärken ca 2 månader före hon kom tror jag. Minns inte. Men tycker det är lite väl tidigt idag.
Skulle behövt handlat idag men har så ont i ryggen så jag orkar inte gå massa extra och orkar inte bära heller.
Johan skulle ju hämtat mej efter jobbet med bilen men det gjorde han inte. Så det blev inget handlat idag.
Men då tänker jag bara laga mat till mig själv och Izabella.
Man får faktiskt hjälpas åt i en familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0