Måndag

Började 7 idag och jobbade till 14.15. Hatar att börja 7... Är trött ända tills jag slutar typ.

Väl hemma var det bara dra igång med mockning eftersom Johan inte varit hemma. Johan körde Glängeling (sebastian säger så). Hon gick några intervaller.


När han kom hem hade jag och barnen gjort klart stallet.



Jag tog en ridtur på Ruby ihop med grannen. Hon var lite pigg idag och drog till med sina dumheter som är skaka huvud och försöka stegra.
Typ som när man ska ta av vagnen på banan....
Första turen på 2v. 

Svarten fick lite pyssel han med

Imorn är blir jag ensam hemma hela dagen så då har jag 4-5 hästar som ska köras och ridas samt försöka hinna sko nån och det vanliga, mockning m.m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0