Fredag kväll

Idag har bara Soraya tränat. Jag har jobbat och sedan körde vi Bella till årjäng och passade på att göra av med Rubys presentkort:

Sen var det kvällen när vi kom hem. Johan hade lämnat vattenslangen ute så den hade frusit när jag skulle fylla vatten. Lagom glad när jag upptäcker sånt :)

Imorgon är det sovmorgon, sen banjobb med Call Me och carmen ska med in och titta på banan.
Skulle egentligen varit med på istravet med Runaway men vi hoppar över det denna gång.

Nästa fredag däremot ska jag rida på Jarlsberg. Mer info om detta senare.
Ska även anmäla Ruby till eskilstuna den 10:e. Men info om detta på tisdag. Svarten istrav den 8:e tänkte jag. Mer info om detta på tisdag.
Haha. Rolig jag var nu va.

Nej åter till fredagsmyset....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0