Fredag

Jobbat idag i finvädret som blev varvat med några skurar.

Izabella åkte till farmor idag.

Efter jobbet och middagen låg vi och slappade på gräsmattan, men såklart ska det vara massa kryp på en så man blir irriterad.

När sebastian lagt sig så gick jag ut och fixade med runaway och svarten. Borstade, lindade ben m.m. Har även packat allt inför imorn.

Ikväll la jag hö (till dom som går ute) inne i lösdriften för det kom världens regnmoln och blev alldeles mörkt ute.
Och direkt jag va klar med allt i stallet och skulle gå in så kom världens störtskur! Då kändes det bra att alla stod under tak.
Det som va mindre bra va att alla mattor ifrån nedervåningen hängde ute för jag hade dammsugit. Så nu har vi inga mattor nere på en stund :)

Idag har johan kört Svarten, som var jättefin! Sen körde han Ruby och hon var också fin.

B-lopp imorgon med Runaway!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0