Torsdag

Idag är vi lediga!!

Ska snart dra till stan och göra lite ärenden!
Just nu är rörmokaren här och kollar... Vi får inte igång varmvattnet...

Idag skiner solen, men nyss snöade det! Kallt är det också ! Konstigt väder...

Badrummet börjar ta form. Handfat och skåp är uppe! Toan där emot krånglar lite... De är nåt som inte passar...!

Idag ska jag rida mina pållar... Om ja hinner...! Är ju nåt hela tiden här i huset...


Sitter å funderar!

Romme 2660 meter monté eller Örebro 2160 meter monté! Alltså 20 m tillägg i båda.

Fördel Romme: lång distans som min kille är duktig på! Han är så stark !
Nackdel: lång väg

Fördel Örebro! Närmare... Lägre grundlag!

Nackdel: tillägg vid 175 å han har 180... Lite surt å ryka dit på 5000...



Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Svår där men jag hade nog valt Örebro trotts allt :)

2012-10-25 @ 18:18:11
Postat av: kristin

uu vad tråkiga proppar det är! :/ har du inget i norge då? du vet väll att du har förtur i norge i fem lopp tror jag det är.. eller tre kanske... när han är nykvalad. det är ju super om inte poängen räcker till! (jag hade inte tagit örebro när han går över tillägget med bara 5 tusen ;)men jag gillar inte örebro heller ;)

2012-10-26 @ 00:01:32
Postat av: Jenny

Nej i Norge var det dåligt! Bara för höga eller så är de jätte långt att åka! Ska du starta nån stans snart ? Ja han har ju för tur i 5 starter...! Har ett bra på Färjestad den 19:e men tänkte klämma in ett lopp före...

2012-10-26 @ 10:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0