Torsdag

Hej hej.

Tillbringar dagen hos pappa i Årjäng idag. Ska jobba sen kl 16...
Tänkte dammsuga lite hos pappa nu snart... Sen ta en tur på "stan".

Imorse tog jag ut 4 hästar och mockade 1 box, sen hem och se till så Izabella blev färdig för hon skulle på dagis.
Sebastian har jag med mig men han sover nu!

Igår var ju veterinären här och det var som jag trodde med Frilla. Blev lite sprutning sen ska det bli hårdträning och blir det inte bättre så skulle jag leta "större fel" typ hjärtproblem eller luftvägsproblem men det kostar...
Så det lutar nog åt tidig pension och avelsarbete istället...

Engsättra gick intervaller igår... Vägen tinade upp och blev jättefin senare under dagen så Johan fick äran att köra medans jag slet med Izabella som var rent ut sagt omöjlig. Ingenting passade henne igår utan det var bråk och grin från morgon till kväll... Jag var så slut i huvudet och helt utmattad så jag la mig tidigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0