Fy fan

Uh. Alltså. Finns fan inte ord. Så jävla mycket skit ifrån en människa, och allt denna männsiska kan dra upp är om hästarna! Att dom är misslyckade, att det aldrig kommer bli nåt av dom... Och det värsta, att Sebastian inte har det bra.

Avundsjukan lyyyyser igenom, fy fan va genomskinligt. Man fattar va det handlar om. Att inte denna person klarar av att ha hästar själv. Då ska det förstöras för andra...


Försöka går ju.


Mina hästar har det så bra dom kan och dom är och kommer förbli BÄST! <3




Det bästa vore att inte låta sebastian lära känna denna vidriga människa, hela hans liv bli lättare (och rikare) om han slipper det!

Kommentarer
Postat av: Marika

Tråkigt!! Du är en jätte bra mamma Jenny och hästarna dina är så fina och du är såflitig som hinner med allt. Stå på dig. Kram

2012-04-19 @ 00:24:14
Postat av: Sandra

Vad är det för människa som håller på så egentligen? H*n borde testa leva ditt liv ett par veckor, så får vi se hur mycket h*n klarar av.. Alla bollar du har i luften hela tiden - det är så mycket så kag tror inte ens att jag skulle klara det :P

2012-04-19 @ 07:48:04
URL: http://ingenlattemamma.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hästar kan jag inget om men jag beudrar all tid du lägger ner på dem! Och Sebastian - han skiner ju som solen själv, inget tvivel om att han har det bra!



Fortsätta köra ditt race - det verkar funka finfint :-) !



Kram

2012-04-19 @ 11:01:01
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0