Tråkigt!!!

Idag är en sån här tråkig dag igen. Ensam hemma med Sebastian, vilket betyder att jag inte kan träna någon häst!! Bara sitta inne och glo. Ska ut i stallet och fixa klart sen bara men det går ju snabbt så då har jag inget att göra ändå sen. Kanske kan bära ut några spånbalar...? Regnar gör det också! Men det får bli en pyssel och städdag inomhus idag.
Hästarna får va ute ett tag till. Sen får jag väl ta in dom som har dåliga regntäcken. Kanske slutar regna också, jag vet inte. Dom här hemma ser inte ut att lida iaf för dom är i full fart att jaga varann. Eller det är alltid Frilla som jagar stackars Caspadia. Badar i sjön gör dom också. Så då dör dom nog inte av lite regn =)

Igår kväll när jag skullee lägga mig så hade sebastian sällskap i sängen:

När jag tog bort katten så vaknade han och började gråta stackarn. Katten var väl varm och go tyckte han.
Men jag tycker inte om att den katten ligger där så jag får nog börja stänga dörren till sovrummet. Men det hörs så dåligt då om han vaknar när vi sitter nere med tv:n på och så...
Rätt söta var dom ju iallafall :)

Vill så gärna ut och träna Frilla idag. Har fått dille på RunKeeper också. Tycker det är så häftigt att se vart man har varit och hur långt! Längtar tills nästa gång jag ska köra henne för då ska jag upp i Dudderud. Ska bli kul att se hur långt det blir. Känns som en bit för det tar ett tag!


Vill även passa på att gratulera veterinär Daniel Schützer till segern med sin egen City Of Peace på Bjerke! Kanonlopp!
Och igår blev det seger för Cyroline som ägs/tränas/uppfödd av Olle Nilsson! Men körd av Dagfinn! Grattis till er också!
Båda dessa hästar är duktiga 3 åringar!


Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Sv: Ja annars var det ju rätt likt :-)

2011-10-30 @ 14:31:55
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0