Tråkig dag.

Idag har det varit sol och fint väder.
Men ganska tråkig dag för övrigt.
Va ute hos hästarna en sväng, men som vanligt när jag inte är där ensam så är det bråttom därifrån.
Hem till tråkiga lägenheten igen...
Va hos pappa och åt mat förut! Jag, Johan & ungarna...

Skulle vilja bo lite närmare hästarna just nu!
Drygt att åka fram och tillbaka...

Men ska nog ta med mig barnen och va där ute några dagar... Trivs inte i lägenheten i Årjäng. Finns ju ingenting att göra... usch.


Min deklaration är iallafall klar och jag ser verkligen fram emot december nu när jag får tillbaka alla dessa pengar =)


Imorgon är det utv.samtal på dagis. Sen ska man väl ha tråkigt resten av dagen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0