Händelselös dag!

Gud vilken tråkig dag. Inte hänt nåt speciellt... Förutom att när jag skulle hämta Bella på dagis så mötte jag henne på vägen, mellan hyreshusen. Då hade ungskrället smitit! Klättrat över staketet. Så där kom hon, utan skor... Suck... Och där inne på dagis (fast på utegården) så letade dom efter min unge. Typiskt.

Jag har sytt i clipsen i löshåret nu... Så nu kan jag använda det om jag vill någon gång. Tycker det är för långt men jag klarar inte klippa det så det blir snyggt.

Ställde mig på vågen förut för att se om jag gått ner ännu mer. Nej då! Nu har jag istället gått upp 2 kilo. Man tackar. Haha.
Undrar varför?

Just nu äter jag cheesecake. Mums, älskar den! Har även tryckt i mig två portioner äppelpaj med vaniljsås.

Nu sover lilleman äntligen. Bella la sig för nån timme sen hon. Duktiga tjejen.

Har även fått två jobbdagar till. Gött! Får jag lite lön i juli :) Inte bara FP....

Johan har fått sommarjobb nu på ica iaf! Börjar om nån vecka.



Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Haha smitit från dagis, bra koll dom har då, Gått upp 2 kilo, hmmm Kan det bero på för mycket cheesecake och äppelpaj kanske :P

2011-05-31 @ 20:09:19
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Sv: hehe jodä, har man väl råd att köpa kameran har man väl inte råd med hårddiskar till bilderna

2011-05-31 @ 20:10:29
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: Petra

Snyggt löshåret var! :) vad heter färgen?

2kilo gör bara nytta på dig, så fortsätt du att mumsa cheescake och annat smarrigt ;)

2011-06-03 @ 06:31:41
URL: http://skrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0