Bärplockaren

Igår var jag och Izabella och Sebastian (och Izabellas dockor) ute på en promenad till grannens vinbärs och hallonbuskar. Fyllde burkarna vi hade med oss, sen på hemvägen hittade Izabella massa kantareller som vi la i hennes vagn. Vi stannade i en brant nedförsbacke och plockade. Jag la i bromsen på Sebastians vagn, men Izabella hade tyvärr ingen broms i sin dockvagn.
Så när vi skulle läggai mer kantareller som vi plockat så fick vi se vagnen nedanför backen i ett dike och alla dockor och kantareller låg på backen.
Izabella blev jätte arg och skrek: Fy f*n hur kunde min vagn åka hela vägen ner och välta?!!!

Hahah.... Tyvärr fick jag ingen bild på detta... =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0