God eftermiddag =)

Idag har jag slutat tidigare på praktiken pga att dom skulle på apt möte... så jag fick gå hem...

Var på apoteket och handlade revaxör och linsvätska. Revaxören är egentligen till Izabella, som har väldigt mycket vax i sina öron, och nu går hon runt och säger ha? ha? hela tiden så det kan vara en vaxpropp :)
Men sen hade ju Johan turen att komma hem före Izabella, så nu sitter han med revaxör i örat så ska vi spola det sen :) Izabellas öron ska helst inte spolas eftersom hon är så liten... Så vi får försöka lösa upp det ändå.

Var även och köpte mej en pizza till lunch, sån som man värmer i ugnen. Även då hade Johan turen att komma hem, så jag hann inte trycka i mej pizzan själv :)

Johan har idag varit ute och tränat hästar. Han tränade Ritz samtidigt som mamma ridtränade Blackie. Sen körde han min Frillis ! Tack.

Provade även grejerna jag köpt till hästarna och det verkade passa.


Nu blir det städning här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0