Äntligen

Äntligen färdig med att jobba... Nu har jag jobbat mer än 20 timmar på 2 dagar. Delad tur igår och idag.
Men nu är jag ledig tisdag, onsdag, torsdag.
Sen jobbar jag fredag 16-21, lördag 7-21, söndag 7-12, måndag 16-21. Det är dom dagarna jag har än så länge.

Idag slutade jag kl 21 och när klockan var 22.15 så kunde jag sätta mig ner och slappna av, vilket jag gjorde vid datorn. Fick fixa iordning selen och göra den ren och fin direkt jag kom hem. Bytte selunderlägg också till Frillas färg. Så nu är det bara huvudlaget jag ska fixa imorn. Det är i tre delar. Själva huvudlaget har jag här, bettet sitter på Rickas huvudlag och checken hänger i stallet.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Har ställt klockan på 7.30 imorn. Härligt. Skillnad mot 5.30 som den stod på idag. Men jag gick inte upp fören kl 6.

Dagis klockan 9 imorn sen raka vägen ut till hästarna.

Håll tummarna för oss imorn!
Hoppas Frilla är på bra humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0