Läxor


Usch här har jag nu suttit i flera timmar (1 timme) och kämpat med mitt arbete som ska vara klart tills imorn.
Ursäkta mej men fy faan säger jag.
Känns lite onödigt eftersom jag vet att läraren inte blir nöjd. Hon blir aldrig nöjd. Alltid när jag gjort ett arbete till henne på flera sidor, skitsnyggt arbete verkligen (enligt mig) och massa text och reflektioner... så säger hon alltid: "Jättesnyggt och bra verkligen, MEN....." och sen kommer allt det dåliga.
Det ska bli så gött när skolan är över nu tycker jag!

Nu är jag färdig. Jag nöjer mig med detta. Inte stora arbetet men jag orkar inte sitta och skriva 48 sidor om ångest. Det blev 3. Och försättsblad och referenser som hon nu tjatat om i 1,5 år.



Slutpratat om detta.

Nej fy faan jag är inte alls klar kom jag på!!!

Måste se filmen jag fått låna. 27 minuter. Gud va roligt det ska bli att se den! Verkligen. Sjuk i själen - Ångest heter den. Spännande.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med denna underbara film som jag inte alls glömt bort att jag måste se.




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack så mkt, mina föräldrars hem, mitt står i Grekland! :)

2010-12-15 @ 20:06:02
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack så mkt, mina föräldrars hem, mitt står i Grekland! :)

2010-12-15 @ 20:13:02
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0