FREDAG!

Fredag idag!
Var på skolan en sväng på förmiddan. Izabella var med en liten sväng :)

Sen var vi uppe på travet och fikade med Ulrika!
Fick även en grej av henne (eller Pål) Jättefint julkort och en V75:a :) Hoppas jag vinner!



Nu ska jag snart ta med mej Izabella och gå hem till min pappa.
Idag fick jag paket på posten =) Julklappar till mig, Izabella, Tony & Micke ifrån våran farmor (Bellas gammelfarmor). Såännande på julafton=)

Jag har köpt 2 julklappar jag! Haha... Får försöka te veckan att köpa.





Avslutar med en bild vi tog precis nyss! Så här ser vi ut idag


Kommentarer
Postat av: Ellen och Vendela

Söta ni är! =)

Allt bra med dig?

2010-12-17 @ 16:31:08
URL: http://prettygeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0