Sommaren är över...

och skolan har börjat. i måndags...
sommarvikariatet är över. men jag jobbar ju extra ändå. ska jobba ikväll och imorgon kväll.

Jag har köpt lite saker till mina hästar som jag tycker dom förtjänar.

Detta har jag köpt på tradera:


Norskt huvudlag 3/4 som Frilla använder i tävling. Även Linde Ricka ska få testa detta


Skarpare bett som jag ska testa på Frilla i träning.


Ett fint regntäcke. Var dock förstort åt Frilla så det blir Linde Ricka som blir den lyckliga ägaren


Har även köpt dessa, men inte på tradera

Ett par svarta back on track rid/körlindor

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt med lite hästshopping =)

2010-09-02 @ 07:29:18
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0