Gott nytt år


För att summera travåret lite snabbt:
Hästarna har tjänat 101.000kr plus ett premielopp värt 20.000 och en såld häst.
Ruby har fungerat upp och ner. Svår att hålla fräsch, beter sig omoget. Men en härlig häst som säkert blir bra som 5-6 åring.
Runaway gjorde det bra i slutet av året i monté med en 2:a plats och en 3:e på 17tider och 12-13 tusen tjänat i dec i monté.
Svarten har nästan tagit pension. Han kommer ändå stanna kvar på gården som pensionär då han är barnens häst nu. Så jag kör honom ändå när han ändå är här!

2015 hoppas jag på roliga montélopp med Ruby och Runaway, samt att få Carmen till start.
Notation ska köras in och tränas.
Nordstjärna som jag sålde hoppas jag att jag får se i premielopp! 
Gländerville och Soraya lämnar stallet. Synd med Soraya men när bara jag jobbar i den här familjen så har vi inte råd med alla.

Föl ska födas och det är inte länge kvar för dom nu.
















Middagen igår:





Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Lycka till inför 2015 :)

2015-01-01 @ 22:50:59
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0