Årets första istrav

Idag var vi på istravet i Årjäng med Svarten. Vi blev två st kvar i montéloppet. Banan va snöig och dålig. Satte i isbrodd i tårna. Men han va jättestapplig från start och i andra svängen galopperade han. Men sen red vi ikapp och han hade full fart i mål. landade på 21,8 vilket jag tyckte var godkänt på banan, dock var ej första 800m godkänt... Efter istravssäsongen går Svarten i pension och flyttar ut på lösdrift och fostrar Notation, det är planen.
 
Skulle va kul att rida i fler istrav...
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Karlin

Hej! NWT:s extrabilaga ska skriva om istravet och jag behöver bilder. Klarade inte ta så bra själv i lördags. Kan jag få din bild som du har lagt upp och ge till NWT? Skriver självklart dig som fotograf =)
Om du vill det så får du gärna skicka den till min mejl: [email protected]

Hälsningar
Johanna Karlin

2015-01-11 @ 19:51:30
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Han blir nog en bra "pappa" åt Notation! Hoppas ni får några roliga istrav tillsammans innan han går i pension

2015-01-14 @ 20:56:36
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0