8:e plats o premielopp för uppfödning

Johan körde Runaway i Årjäng igår söndag . Blev en 8:e plats på tiden 16,7/2160m.
Han lyckades få tömmen under svansen in på upploppet så han förlorade några placeringar på det tror jag då hästen stannade för honom medans han försökte få loss den.... Men men, är nöjd med en sista peng, det sa jag innan. Johan kör så lite lopp så han behöver komma igång å få lite rutin..
 
Imorn är det dags för mig att tävla med Ruby eller osing-grynet som jag kallar henne. Haha. Många smeknamn blir det... Ibland bara grynet....
 
Ni som fortfarande går in på den här tråkiga bloggen kan ju istället följa oss på facebook, Stall Hawk heter sidan.
 
Bjuder på en bild från i söndags. Foto Kurt Einevåg (Kurres travbilder) såklart, vem annars =)
Hon är så snygg <3
 
Nordstjärna gått premielopp nu, inga problem det inte =) Dansar fram på 52,1. Stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0