Skitdag

Ruby öppnade bra om tog hand om ledningen men strax därefter slutade hon att ta i. Stannade helt igenom sista sväng och upploppet. Tråkigt när hon är på sånt humör! Det var som att hon bestämt sig innan för att inte springa. Tror inte hon gillade skitbanan :) hon är så bekväm av sig den där så det blev väl för jobbigt.
Fick sista peng. Mycket besviken på henne, hon var skitdålig sa kusken!
Veterinären ska iaf ta en koll för säkerhets skull!

Gländerville tog sig iväg felfritt men galopperade i den andra svängen bara helt sådär... 







Kommentarer
Postat av: Marika

Hur höga är era hästar? Dom ser så stora ut =) Kram

Svar: Carmen är 149 och Ruby är väl 164 typ. Svarten strax över 160. Nordstjärna var 124 när hon åkte på bete :)
Jenny

2014-09-12 @ 17:47:34
Postat av: Marika

ooh men Ruby är stor :) och svarten med iof =)
Carmen är nätt ju =) Spännande nu när Nordstjärna sen kommer hem.
Jag har haft Bella på inridning i sommar, men aa det går bra att rida henne, men får ej till ngn galopp... Necessa blev halt igår. Suck.
Hur länge red du när du var gravid? Vi ska ha barn i januari och gifte oss nu för en vecka sen =D

Svar: Nej men va roligt!! Är du inte aktiv på instagram längre? För detta har jag missat! Grattis!
Jag red rätt länge faktiskt... Men bara lugna turer... Men då var jag inte så stor heller och mådde bra !
Jenny

2014-09-14 @ 19:02:44
Postat av: marika

Nejjag har bytt mobil. Men ska ta upp den igen ;-)
Jag har haft tur och bara gått upp två kg på 23 veckor... Men jag spyr en del. Jag hoppas jag klarar vågar och orkar rida några månader till :-) Ska bli roligt att äntligen bli mamma <3
Men galopp tränar ni era hästar något?

Svar: Tycker jag 😄 har du inte facebook?
Jenny

2014-09-14 @ 21:04:41
Postat av: marika

Nej jag är så tråkig så jag tog bort den för tre fyra år sen. Blev lite irriterad på all onödig information ;-) Sen blev folk tjuriga när man tog bort dom haha... Så jag får klara mig utan B-)

2014-09-14 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0